8 príspevkov
Ing. Peter JamnickýFakulta podnikového manažmentu EU |
Príspevky
Rovnováha firmy z pohľadu stabilného podnikania
Ing. Peter Jamnický , publikácia
Firma nakupuje výrobné zdroje - pôdu, kapitál a prácu, aby ich transformovala na hotové produkty a tieto predávala spotrebiteľom, resp. domácnostiam. Organizujúcim prvkom v procese výroby je podnikateľ, dokonca podľa A. Marshalla podnikateľ je osobitný výrobný faktor. Podnikatelia zodpovedajú za ekonomické rozhodnutia, rozhodujú o tom, čo a koľko budú vyrábať, ako kapitál sa transformuje na podnikové faktory, aké výrobné technológie budú používať. Z tohto dôvodu je potrebné sa zaoberať rovnováhou firmy, ktorá by mala zabezpečiť jej stabilných vývoj, resp. odstrániť alebo zmierniť nestabilitu vo vývoji firmy.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2013
Ekonomika a manažment podniku, Ekonomika a riadenie podnikov
Pridané: 12. 2. 2013
Technologické inovácie a ich vplyv na vznik nových trhov produktov
Ing. Peter Jamnický , prednáška
Inovácie a ich vplyv na zmenu vo firmách
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2013
Ekonomické vedy a manažment, Podnikový manažment, Ekonomika a riadenie podnikov
Pridané: 5. 2. 2013
Prínos klastrov k regionálnemu rozvoju
Ing. Peter Jamnický , prednáška
Klastre sú pružné trhové zoskupenia bez právnej subjektivity, ktorých účelom je dosiahnuť čo možno najväčší ekonomický úžitok za najnižšie náklady.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2012
Pridané: 25. 5. 2012
Interkulturálna komunikácia a obchodné rokovania
Ing. Peter Jamnický , študijný materiál
Každý manažér počas svojej profesionálnej kariéry využíva komunikáciu vedome alebo nevedome, verbálne alebo neverbálne. Efektívna a účinná komunikácia je predpokladom úspešného podnikania aj v kontexte medzimárodnom.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011
Pridané: 28. 11. 2011
OPTManažment
Ing. Peter Jamnický , publikácia
OPTM (One Page Talent Management - manažment talentov na jednu stránku) je štruktúrovaná metóda a filozofia pre rozvíjanie talentov. Cieľom tejto metódy je rozvoj talentovaných pracovníkov vo firmách čo najjednoduchším spôsobom. Schopnosť firmy definovať tých najlepších lídrov a dať im priestor pre rozvoj ich potenciálu pomáha firmám v ich inováciách a konkurencieschopnosti, a ak je to možné, tak čo najjednoduchšou a najrýchlejšou cestou.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011
Pridané: 22. 8. 2011
Stratégia jednoduchosti pri zameraní sa na základné podnikateľské ciele firiem
Ing. Peter Jamnický , príspevok v zborníkoch z domácich konferencií
Zložité organizácie v súčasnosti vznikli s cieľom zjednodušiť komplikovanú prácu.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011
Pridané: 9. 5. 2011
Filozoficko-pragmatické prístupy Richarda Bransona k podnikaniu
Ing. Peter Jamnický , prednáška
Filozofické a pragmatické zásady prístupu k podnikaniu jedného z najúspešnejších podnikateľov našej doby.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011
Pridané: 16. 3. 2011
Longines – úspech obchodnej značky
Ing. Peter Jamnický , prednáška
Vývoj a zmeny v organizácií a organizačnej štruktúre na príklade firmy Longines.
Fakulta podnikového manažmentu EU, 2011
Ekonomika a manažment podniku, Ekonomika a riadenie podnikov
Pridané: 9. 3. 2011