repozitár akademici inštitúcie vedné odbory

Longines – úspech obchodnej značky

Akademik:Ing. Peter Jamnický
Typ príspevku:prednáška
Anotácia:Vývoj a zmeny v organizácií a organizačnej štruktúre na príklade firmy Longines.
Popis:Vývoj za posledných päťdesiat rokov odhalil množstvo dôležitých zmien v organizáciách a ich organizačných štruktúrach. Dnešné dynamické prostredie vedie organizácie k tomu, že dochádza k častým zmenám organizačných štruktúr a organizácie sa snažia nájsť najvhodnejší model organizačnej štruktúry.
Rok vydania:2011
Autor:Ing. Peter Jamnický
Inštitúcia:Fakulta podnikového manažmentu EU
Vydavateľ:
Pridané do repozitára:9. 3. 2011
Posledná zmena:19. 11. 2017
Jazyk:slovenský (sk)
Počet strán:8
Vedný odbor: Ekonomika a manažment podniku, Ekonomika a riadenie podnikov
Názov súboru:longines-uspech-obchodnej-znacky.pdf
Typ súboru:Adobe Portable Document Format (pdf)
Veľkosť súboru:232.81 KB
Stiahnuť súbor:longines-uspech-obchodnej-znacky.pdf